سرور مجازی فرانسه

سرور مجازی فرانسه دیتاسنتر OVH | وی پی اس فرانسه | VPS فرانسه

چرا سرور مجازی فرانسه ؟

سرور مجازی فرانسه، انتخاب بسیار مناسبی برای خرید است، زیرا از دیتاسنتر OVH استفاده می‌کند که با بهره‌گیری از بالاترین کیفیت پورت و پهنای باند در شبکه جهانی و استفاده از سخت‌افزارهای RAM DDR4، هارد‌های پرسرعت SAS Enterprise و SSD و SSD NVMe، و پردازنده‌های Intel Xeon مخصوص سرورهای با پردازش بالا، در دیتاسنترهای مجهز و جدیدترین اروپایی، که در لوکیشن فرانسه قرار دارند، قرار دارد.

پورت و پهنای باند شبکه

سرور مجازی فرانسه با استفاده از پورت اختصاصی 1 گیگابیت و ترافیک و پهنای باند گسترده و نامحدود، هزینه کاربران را در استفاده از ترافیک به حداقل می‌رساند و به کاربرانی که نیاز به دانلود و آپلود بالا دارند، اجازه می‌دهد از سرور مجازی فرانسه استفاده کنند.

سیستم عامل های قابل ارائه

همچنین، سرور مجازی فرانسه قابلیت ارائه سیستم عامل‌های دلخواه کاربر را داراست، از جمله ویندوز سرور (Windows Server 2012، Windows Server 2019، Windows Server 2022) و ویندوز‌های استاندارد دسکتاپی (Windows 7، Windows 8، Windows 10)، همچنین سیستم عامل‌های تجاری لینوکس مانند Linux Ubuntu، CentOS، Debian و سایر سیستم عامل‌های دلخواه کاربران. این امکان باعث می‌شود تا کاربران با نیازهای مختلف، سرور مجازی از کشور فرانسه را با سیستم عامل دلخواه خود تهیه کنند.

قائم هاست با بیش از یک دهه سابقه درخشان و تجربه در زمینه ارائه سرور مجازی و سرور اختصاصی از دیتاسنتر OVH فرانسه با ارزانترین تعرفه نسبت به سایر ارائه دهندگان و ارائه سرور مجازی فرانسه با منابع 100 درصد اختصاصی با بالاترین سرعت و کیفیت اماده ارائه این سرویس فوق العاده به مشترکین گرامی خود می باشد.

چرا خرید سرور مجازی فرانسه از قائم هاست؟

در قائم هاست، امکان ارائه سرور مجازی، سرور نیمه اختصاصی و VPS با کنترل پنل مدیریت سرور، از انواع VMWare Esxi و KVM Virtualizor وجود دارد. در قائم هاست، سرورهای مجازی فرانسه با خدمات کانفیگ رایگان برای سرورهای لینوکسی با سی پنل و دایرکت ادمین، و یا سرورهای ویندوزی با پلسک و پشتیبانی 24 ساعته در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

همچنین، خدمات لایسنس رایگان سی پنل، دایرکت ادمین، پلسک، کلود لینوکس و لایت اسپید همراه با سرورهای OVH فرانسه در قائم هاست ارائه می‌شود و به مشترکین گرامی ارائه می‌شود.

.

"<yoastmark

پلن های سرور NVMe فرانسه

NVMe 16GB
NVMe 8GBNVMe 6GB
NVMe 4GB
نام پلن
16GB DDR48GB DDR46GB DDR44GB DDR4حافظه رم
12Core – 8GHz
6Core – 6GHz
6Core – 5GHz
4Core – 4GHz
پردازنده
100GB NVMe55GB NVMe45GB NVMe35GB NVMeفضای دیسک
1Gbps1Gbps1Gbps1Gbpsپورت شبکه
نامحدودنامحدودنامحدودنامحدودترافیک مجاز
سرور nvme فرانسهسرور nvme فرانسهسرور nvme فرانسهسرور nvme فرانسهلوکیشن
OVHOVHOVHOVHدیتاسنتر
داردداردداردداردکانفیگ رایگان
داردداردداردداردپشتیبانی رایگان
1,375,000 تومان825,000 تومان687,500 تومان550,000 تومانقیمت ماهیانه
خریدخریدخریدخریدسفارش

خرید سرور مجازی فرانسه با هارد SATA Enterprise

VPS 16GBVPS 8GBVPS 6GBVPS 4GBنام پلن
16GB DDR48GB DDR46GB DDR44GB DDR4حافظه رم
سرور مجازی

8Core – 8GHz

سرور مجازی

6Core – 6GHz

سرور مجازی

6Core – 5GHz

سرور مجازی

4Core – 4GHz

پردازنده
500GB SAS Ent200GB SAS Ent150GB SAS Ent100GB SAS Entفضای دیسک
1Gbps1Gbps1Gbps1Gbpsپورت شبکه
نامحدودنامحدودنامحدودنامحدودترافیک مجاز
سرور مجازی OVH فرانسهسرور مجازی OVH فرانسهسرور مجازی OVH فرانسهسرور مجازی OVH فرانسهلوکیشن
OVHOVHOVHOVHدیتاسنتر
داردداردداردداردکانفیگ رایگان
دارددارددارددارددایرکت ادمین رایگان
1,375,000 تومان825,000 تومان625,000 تومان500,000 تومانقیمت ماهیانه
خریدخریدخریدخریدسفارش

تعرفه پلن ها بروز و برحسب کیفیت ارائه شده واقعی و مناسب می باشد.

در صورتی که برای خرید سرور فرانسه نیار به مشاوره و سوالات قبل از خرید دارید از طریق ارسال تیکت بصورت 24 ساعته با ما در ارتباط باشید و یا از طریق تماس با شماره های 77438882-021 و 02191300681 در ساعات اداری با ما ارتباط برقرار نمایید.

چرا سرور نیمه اختصاصی OVH فرانسه را از قائم هاست تهیه کنیم ؟

تیم فنی و پشتیبانی قائم هاست با بیش از ده سال تجربه و سابقه، از جدیدترین سرورهای OVH فرانسه با دانش صحیح مجازی‌سازی و بهترین کانفیگ‌های لینوکسی و ویندوزی به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

از طرفی، متأسفانه سایر ارائه‌دهندگانی که به‌تازگی وارد بازار تجارت هاستینگ و IT شده‌اند، با عدم داشتن علم و تحصیلات کافی در این زمینه، از سرورهای مارکتی فرسوده با منابع غیر واقعی و بی‌کیفیت و ارزان استفاده می‌کنند و سرورها را بیش از حد مجاز تکمیل می‌کنند. این امر باعث عدم اعتماد مشتریان به بازار هاستینگ ایران و نارضایتی آن‌ها می‌شود.

در قائم هاست، کلیه سرورها هر 2 سال حداقل تعویض می‌شوند و از سرورهای بروز و جدید با هزینه استارت بالا استفاده می‌شود تا سرور ارزان OVH فرانسه با کیفیت ارائه گردد. قائم هاست به عدم oversell پایبند است و سرورهای مجازی OVH فرانسه با منابع 100 درصد اختصاصی و بهترین کانفیگ‌های نرم‌افزاری لینوکس و ویندوز را بدون قطعی در 365 روز سال به صورت تضمینی ارائه می‌دهد. این امکانات یکی از مزایای خرید سرورهای مجازی از قائم هاست می‌باشد.

 

افزودنی های VPS فرانسه »

  • هر 1 گیگابایت RAM اضافه ماهیانه 100,000 تومان
  • هر 10 گیگ هارد NVMe ماهیانه 45,000 تومان
  • هزینه کنترل پنل cPanel ماه اول 290,000 تومان و هر ماه 60,750 تومان
  • هزینه کنترل پنل DirectAdmin ماهیانه 60,750 تومان
  • هزینه کنترل پنل Plesk Web HOST – VPS ماهیانه 121,500 تومان
  • هزینه وب سرور LiteSpeed ماه اول 290,000 تومان و هر ماه 121,500 تومان
  • هزینه CloudLinux ماه اول 290,000 تومان و هر ماه 121,500 تومان
  • هزینه آنتی شلر و اسکنر CXS ماه اول 116,000 تومان و هر ماه 60,750 تومان
  • هزینه کانفیگ کامل cPanel و DirectAdmin رایگان !
  • کانفیگ + انتقال + پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل بصورت کاملا رایگان می باشد.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی نوعی سرور است که از طریق مجازی‌سازی، از یک سرور اختصاصی با منابع مشخص و اختصاصی مانند حافظه RAM، پردازنده CPU و دیسک استفاده می‌کند. هر سرور مجازی دارای یک آدرس IP اختصاصی است و با استفاده از سرور مجازی می‌توان یک سرور مستقل راه‌اندازی کرد.

سرورهای مجازی با انواع سیستم‌عامل‌های ویندوز سرور، لینوکس، میکروتیک و غیره قابل خریداری و استفاده هستند. از زمان شروع و رواج سرورهای مجازی، کاربرانی که سایت‌های پربازدید و پرمصرف دارند، بیشتر به سمت سرورهای مجازی با منابع اختصاصی می‌روند که این امر باعث تسهیل و ساده‌تر شدن مدیریت سایت‌های بزرگ می‌شود.

آیا خرید سرور مجازی نیاز به مهارت مدیریت سرور دارد؟

کاربرانی که نیاز به سرور مجازی دارند برای راه‌اندازی وب‌سایت، هاستینگ و غیره، به هیچ وجه نیازی به مهارت مدیریت سرور و پشتیبانی سرور ندارند. تمامی کاربران به راحتی می‌توانند نیازهای خود را با خرید سرور از قائم هاست برآورده کنند.

تیم پشتیبانی قائم هاست تمامی مسائل و امور مربوط به مدیریت، پیکربندی، نگهداری و پشتیبانی سرورهای لینوکسی و ویندوزی را به صورت کامل و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای به صورت 24 ساعته انجام می‌دهد. پشتیبانی رایگان وظیفه و بخشی از خدمات ما است.

 


چقدر زمان میبرد بعد از خرید سرور فرانسه را تحویل بگیریم؟

زمان تحویل سرورهای فرانسه 1 الی 4 ساعت وابسته به اینکه کاربر سرور را با سیستم عامل خام و یا کانفیگ شده بخواهد دارد.

آیا سرورهای فرانسه با منابع اختصاصی ارائه می شوند؟

بله ، قائم هاست با استفاده از مجازی ساز قدرتمند و حرفه ای ESXi منابع اختصاصی برابر با پلن خریداری شده تحویل مشتریان می دهد و منابع سرورها 100% اختصاصی می باشند.

آیا سرور های مجازی شده فرانسه با ویندوز ارائه میشود؟

بله ، شما هنگام سفارش سرورهای فرانسه می توانید در بخش پیکربندی اولیه نوع سیستم عامل دلخواه خود را اعم از ویندوز یا لینوکس انتخاب نمایید.

آیا سرور های فرانسه دارای آنتی دیداس می باشند؟

بله ، سرورهای مرکز داده OVH فرانسه دارای فایروال و آنتی دیداس بوده و بهترین گزینه جهت میزبانی سایتهای پربازدید می باشند.

آیا سرورهای فرانسه بصورت رایگان نصب و راه اندازی می شوند؟

بله ، کلیه پلن های سرورهای فرانسه شامل نصب و کانفیگ رایگان کنترل پنل های DirectAdmin ، cPanel ، Plesk جهت میزبانی سایتهای لینوکسی و ویندوز می باشند.

سایر صفحات مشابه :

5/5 - (272 امتیاز)