تنوع در سرور مجازی ایران

ما با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان و در نظر گرفتن کلیه نیازهای شما در جهت میزبانی سایت و اپلیکیشن‌های شما بر روی سرور مجازی ایران ، بخصوص سایت‌های وردپرسی و فروشگاهی ووکامرسی در داخل کشور، برترین و جدیدترین نوع سرور مجازی ایران را با انواع درایو SSD، SSD با رید 10 و NVMe ارائه می‌دهیم. سرور مجازی ایران همراه با ترافیک نامحدود و پورت شبکه 10 گیگابیتی با آپلینک 40 گیگابیتی، از برترین مراکز داده معتبر شهر تهران مانند آسیاتک برج میلاد، آسیاتک میرعماد، پارس آنلاین و افرانت به شما عزیزان ارائه می‌شود.

از این‌که انتخاب ما را برای میزبانی سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایتان می‌کنید، افتخار می‌کنیم و در خدمت شما هستیم. با تکیه بر تجربه و تخصص ما، اطمینان حاصل کنید که خدمات ما با کیفیت بالا و تعرفه‌های مناسب برای شما عزیزان فراهم می‌شود.

چرا سرور مجازی ایران؟

  • پینگ پایین و سرعت بسیار مناسب برای کاربران داخل کشور
  • نرافیک 1 به 10 نامحدود ویژه میزباتی سایت و اپلیکیشن
  • ارائه بالاترین کیفیت با قیمت ارزان توسط قائم هاست
  • جدیدترین نوع سرورها با هارد های پرسرعت NVME
  • متناسب و مخصوص میزبانی سایتهای ایرانی
  • خدمات نصب و کانفیگ رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

 

سرور مجازی ایران

تعرفه سرور مجازی ایران ( هارد SSD معمولی )

پلن
سرور ابری iran
سرور ابری iran
سرور ابری iran
سرور ابری iran
سرور ابری iran
سرور ابری iran
سرور ابری iran
سرور ابری iran
وی پی اس iranوی پی اس iranوی پی اس iranوی پی اس iranوی پی اس iranوی پی اس iranوی پی اس iranوی پی اس iran

لایسنس رایگانلایسنس رایگانلایسنس رایگانلایسنس رایگانلایسنس رایگانلایسنس رایگانلایسنس رایگانلایسنس رایگان
ترافیک نامحدودترافیک نامحدودترافیک نامحدودترافیک نامحدودترافیک نامحدودترافیک نامحدودترافیک نامحدودترافیک نامحدود
899,000 تومان735,000 تومان390,000 تومان310,000 تومان250,000 تومان220,000 تومان199,000 تومان110,000 تومان

 

تعرفه واقعی + کیفیت بالای شبکه و سخت افزار + پشتیبانی شبانه روزی در تمامی روزهای سال

 


 

سرور مجازی ایران با هارد NVMe ( تا 20 برابر سرعت و کیفیت بالاتر )

VPS NVMe ایران
VPS NVMe ایران
VPS NVMe ایران
VPS NVMe ایران
VPS NVMe ایران
VPS NVMe ایران
VDS NVMe IranVDS NVMe IranVDS NVMe IranVDS NVMe IranVDS NVMe IranVDS NVMe Iran

VDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMe
VDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMe
999,000 تومان845,000 تومان545,000 تومان399,000 تومان299,000 تومان235,000 تومان

سرور مجازی ایران NVMe چیست و چه تفاوتی با سایر سرورها دارد؟

سرورهای NVMe داخل کشور، که برای اولین بار توسط قائم هاست با قیمت بسیار ارزان و کیفیت بالا و خدمات کانفیگ و پشتیبانی رایگان ارائه می‌شود، یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی است که به سرعت وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهند. با سرورهای NVMe می‌توانید بالاترین سرعت ممکن را در داخل کشور داشته باشید و از سرعت لود پایین سایت‌های خود، به خصوص سایت‌های وردپرسی که هنگام لود شدن بسیار کند هستند، لذت ببرید.

سرورهای NVMe تا 20 برابر سرعت بالاتر نسبت به سرورهای SSD معمولی و تا 200 برابر سرعت بالاتر نسبت به سرورهای دارای هارد های دیسکی را به شما می‌دهند. این نوع سرورها در قائم هاست با کانفیگ‌های مخصوص و بهینه‌ سازی‌های مخصوص وردپرس به کاربران ارائه می‌شوند تا کاربران حداکثر سرعت و کیفیت میزبانی را در داخل کشور تجربه کنند.

چرا سرور مجازی ایران با هارد NVMe از قائم هاست؟

سرورهای دارای درایو پرسرعت NVMe که مخصوص اسکریپت‌های وردپرس، جوملا، پرستاشاپ، اسکریپت‌های سایتهای خبرخوان، سایتهای ASP و ویندوزی که دارای مشکلات لود و سرعت می‌باشند، توسط متخصصین حرفه‌ای نصب، کانفیگ و بهینه‌سازی می‌شوند. کاربران قبل از خرید هر پلن می‌توانند از طریق ارسال تیکت نسبت به مشاوره و پرسش سوالات قبل از خرید، جهت اطمینان از خرید پلن مناسب برای نیازهای سایتها یا اپلیکیشن‌های خود، اقدام نمایند.

در بسیاری از سایتهای ارائه‌دهنده این نوع سرویس، متأسفانه مشاهده می‌شود که اغلب برای کسب سود بیشتر، ارائه‌دهندگان سرورهای معمولی را با ترفند‌های مختلف بجای سرورهای NVMe به کاربران ارائه می‌دهند. قائم هاست نیز تضمین دهنده ارائه بهترین نوع سرورهای NVMe در ایران می‌باشد.

 


تعرفه سرور مجازی ایران ابری

وی پی اس ابری
وی پی اس ابری
وی پی اس ابری
وی پی اس ابری
وی پی اس ابری
وی پی اس ابری
وی پی اس ابری
VPS ایرانVPS ایرانVPS ایرانVPS ایرانVPS ایرانVPS ایرانVPS ایران

سرور کلود ایرانسرور کلود ایرانسرور کلود ایرانسرور کلود ایرانسرور کلود ایرانسرور کلود ایرانسرور کلود ایران
سرور کلود ایرانسرور کلود ایرانسرور کلود ایرانسرور کلود ایرانسرور کلود ایرانسرور کلود ایرانسرور کلود ایران
999,000 تومان845,000 تومان545,000 تومان399,000 تومان299,000 تومان235,000 تومان150,000 تومان

مزایای خرید وی پی اس داخل کشور چیست؟

  • پورت شبکه 10 گیگابیت TNG
  • 1 گیگابیت پورت اختصاصی برای هر VPS
  • ترافیک نامحدود 1 به 10 بدون محدودیت
  • استفاده از هارد های پرسرعت سری دیتاسنتر SSD Enterprise HP
  • مجهز به فایروال و آنتی دیداس سخت افزاری
  • مانیتورینگ دقیق 24 ساعته
  • عدم تحریم توسط گوگل ، سی پنل و سایر کمپانی های مرتبط
  • کانفیگ رایگان و لایسنس های ارزان قیمت
  • آپتایم 100 درصد شبکه بدون قطعی و مشکلات شبکه ای

سرور VDS ابری چیست و چه تفاوتی با سرورهای معمولی دارد؟

سرورهای VDS ابری که برای اولین بار در ایران برگرفته از تکنولوژی رید 10 سخت‌افزاری بر روی جدیدترین و قدرتمندترین سرورها با استفاده از درایوهای پرسرعت SSD Enterprise می‌باشد، حداکثر سرعت، کیفیت و امنیت اطلاعات را به کاربران ارائه می‌دهد. در این نوع سرورها، اطلاعات همزمان روی چهار درایو پرسرعت SSD رید و رایت می‌شود و سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات از روی دیسک‌ها بصورت ترکیبی بین چهار تا هشت برابر بالاتر از حالت معمولی SSD تکی است.

همچنین امنیت اطلاعات نیز به طور چشم‌گیری تا 95% افزایش می‌یابد. اگر کاربران در سرورهای SSD معمولی نگران از کار افتادن دیسک‌های میزبان هستند، در این نوع سرورها چنین نگرانی را نخواهند داشت، زیرا اطلاعات همزمان بر روی چهار دیسک ذخیره می‌شود و در صورت از کار افتادن حتی دو هارد، اتفاقی برای اطلاعات کاربران نخواهد افتاد و بدون قطعی و داون‌تایم، می‌توان هارد‌های از کار افتاده را جایگزین کرد.

سرورهای دارای تکنولوژی رید 10 مناسب چه کسانی است؟

این نوع پلن‌های VDS ابری مناسب برای کاربرانی است که وبسایت‌های آنها دارای حجم اطلاعات بالا و حساس می‌باشند و سایت‌های آنها دارای بازدید بالایی هستند که هنگام ورود کاربران به سایت یا اپلیکیشن، فشار زیادی به هارد‌های سرور وارد می‌شود و ریسک کند شدن و یا از دست رفتن اطلاعات در این سرورها بسیار پایین است.

این نوع سرورها که بدلیل استفاده از چهار درایو SSD اینترپرایز سروری و ارائه فضای کم به مدیر سرور، هزینه بسیار بالایی دارد، برای اولین بار جهت ارائه VDS یا سرورهای مجازی سازی شده با منابع اختصاصی در ایران با قیمت بسیار مناسب و ارزان، به کاربران قدرت خرید داشته باشند، ارائه می‌شود.

مزایای سرورهای ابری با RAID 10:

  • 8 الی 4 برابر سرعت بالاتر از SSD معمولی
  • افزایش چشمگیر قدرت سرور نسبت به سرورهای معمولی
  • حداقل ریسک خرابی و قطعی و پریدن اطلاعات
  • قیمت بسیار مناسب و ارزان
  • کیفیت بسیار بالاتر نسبت به سایر سرورهای مجازی
  • قابلیت میزبانی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های دارای بازدید بالا

 


پلن های نیمه اختصاصی فوق حرفه ای

سرور ایران
سرور ایران
سرور ایران
سرور دانلود ایرانسرور دانلود ایرانسرور دانلود ایران

خرید سرورخرید سرورخرید سرور
خرید سرورخرید سرورخرید سرور
3,550,000 تومان2,550,000 تومان1,550,000 تومان

برای وردپرس چه سروری خریداری کنیم؟

اگر شما هم سایت وردپرسی دارید که بر روی هاست اشتراکی با مشکلات کندی سرعت و مصرف بالا مواجه است و ناچارا مجبور به تهیه سرور مجازی ایران هستید ، ما با کمترین هزینه بهترین نوع سرور مجازی را به شما ارائه خواهیم کرد.

در میان گستردگی پلن های قابل ارائه و دشواری انتخاب بهترین گزینه و مطرح شدن سوال اینکه کدام نوع از سرورهای مجازی را انتخاب کنیم و با چه میزان منابع و عز چه نوعی شما را بصورت مختصر راهنمایی خواهیم کرد که کدام یک از پلن ها متناسب با نیاز شما خواهد بود.

همانطور که مشاهده میکنید در میان پلن های سرور مجازی ایران قائم هاست ، پلن های سرور مجازی SSD معمولی ، سرور مجازی NVME و سرور مجازی SSD Raid 10 وجود دارد که شاید انتخاب بهترین گزینه برای سایت های شما بحث بر انگیز باشد.

اگر یک الی چند سایت کم مصرف و بدون بازدید دارید و تا حد ممکن میخواهید در هزینه صرفه جویی کنید باتوجه به مصرف سایتهای خود اقدام به انتخاب یکی از پلن های سرور SSD معمولی میتوانید کنید ، اما این پلن ها بصورت تک هارد SSD هستند که سرعت و کیفیت هارد بین 4 مشترک سرور مجازی تقسیم می شود و از نظر سرعت و کیفیت به نسبت سایر پلن ها ضعیفتر هستند.

همچنین این پلن ها باتوجه به اینکه بصورت تک هارد هستند با ریسک بالای خرابی هارد و از دست رفتن اطلاعات هم ممکن است مواجه باشند پس در نتیجه برای میزبانی سایت های پرمصرف و سنگین گزینه خیلی مناسبی نمی باشند و ترجیحا پلن های NVME و SSD Raid 10 توصیه می شود.

اگر سایت یا سایتهای شما از نظر فضا حجم و مصرف بالایی دارند و سایتهای شما با تعداد فایل زیاد سنگین هستند بهترین گزینه برای شما سرورهای SSD Raid 10 می باشند که برگرفته از 4 هارد SSD می باشد و بصورت یکنواخت دیتای شما بر روی 4 هارد SSD میزبانی می شوند و در برابر بکاپ گیری ، رید و رایت اطلاعات مقاومت و کیفیت بسیار بالاتری را به نسبت سایر پلن ها خواهند داشت و ریسک خرابی و از دست رفتن اطلاعات بسیار پایینتر خواهد بود.

همچنین اگر بطور مثال دارای یک یا چند سایت وردپرسی فروشگاهی هستید که سرعت بالایی میخواهید داشته باشید پلن های NVME بالاترین کیفیت و سرعت را در برابر سایر پلن ها به شما ارائه می کند و بهترین گزینه برای شما سرور مجازی NVME می باشد.

اما در نهایت تأکید می شود تحت هیچ شرایط بدون مشاوره قبل از خرید و کسب اطلاعات در مورد پلن های ارائه شده و همچنین بر حسب اینکه پلن سرویس قبلی شما از چه نوعی بوده اقدام به تهیه سرویس نکنید و حتما از طریق ارسال تیکت با بخش فروش در مورد انتخاب پلن مناسب وابسته به نیاز سایتهای خود مشاوره کنید که پس از تحویل سرویس متضرر نشوید.

5/5 - (372 امتیاز)