قبل از خرید سرویس از قوانین مطلع باشید

در صورت نادیده گرفتن و عدم توجه به متن قوانین و شرایط سرویس ها مسئولیت بروز هرگونه مشکل به عهده خود کاربر می باشد.

قوانین کلی :

1- کلیه کاربران موظف هستند با اطلاعات صحیح اعم از نام حقیقی و حقوقی بصورت دقیق و با ای پی ایران بدون استفاده از هر نوع وی – پی – ان در سایت عضو شوند.
.
2- کلیه کاربران باید به قوانین احراز هویت واقف باشند بعد از خرید هر سرویس یا هر سفارش کاربران موظف هستند نسبت به ارسال تصویر واضح و دقیق از کارت ملی خود به بخش فروش از طریق تیکت اقدام نمایند ؛ لازم به ذکر است کارت ملی ارسالی باید با مشخصات صاحب کارت تراکنش انجام شده یکسان باشد و در صورت عدم تطبیق کارت ملی با مشخصات صاحب حساب سفارش تحت هیچ شرایط فعال و ارسال نخواهد شد.
.
3- تحت هیچ شرایط با کارت های اعتباری و کارت های هدیه اقدام به پرداخت و ثبت سفارش نکنید ؛ در صورتی که کارت بانکی پرداخت کننده فاقد مشخصات هویتی و مرتبط با کارت ملی ارسالی باشد به هیچ عنوان سفارشی فعال و تحویل داده نخواهد شد , حتما به این نکته توجه کنید بعد از خرید نیاز است تا کارت شناسایی صاحب کارت بانکی پرداخت شده جهت احراز هویت ارسال شود.
.
4- قبل از ثبت سفارش و خرید هر گونه سرویس و خدمات حتما از طریق لینک مشاوره قبل از خرید سوالات و مشاوره قبل از خرید خود را مطرح نمایید ؛ امکان مغایرت در هزینه سرویس ها بدلیل نوسانات نرخ ارز و همچنین عدم ارائه خدمات در زمان فعلی ممکن است وجود داشته باشد , حتما از طریق لینک مشاوره قبل از خرید نسبت به استعلام قیمت و موجودی سرویس های ( سرور مجازی و اختصاصی ) اطمینان حاصل نمایید.
.
5- درخرید هر نوع سرویس دقت کافی داشته باشید , هیچکدام از سرویس ها اعم از دامنه , هاست میزبانی , نمایندگی , سرور مجازی , سرور اختصاصی بعد از تحویل و فعالسازی امکان لغو شدن و بازگشت وجه را نخواهند داشت , کاربران موظف هستند قبل از خرید هر سرویسی از طریق تیکت اقدام به مشاوره قبل از خرید نمایند و با مطالعه قوانین و اطلاع از شرایط سرویس از خرید خود مطمئن باشند و در صورت نادیده گرفتن این موارد هرگونه خرید اشتباه به عهده خود مشتری می باشد و تحت هیچ شرایط امکان لغو سرویس خریداری شده وجود نخواهد داشت.
.
6- در بخش شماره تماس های تلفن ثابت و تلفن همراه بسیار دقت کنید , شماره ای را وارد کنید که همیشه در دسترس باشد و امکان تماس تلفنی و ارتباط وجود داشته باشد , در بخش شماره همراه شماره ای را درج کنید که پیامک سازمانی روی شماره مسدود نشده باشد و پیامک اطلاعیه و فاکتور از سایت به شماره شما ارسال شود , ( 1- با اعداد انگلیسی حتما وارد شود ، از وارد کردن شماره با اعداد فارسی خودداری کنید پیامک ارسال نخواهد شد، 2- از وارد کردن شماره های رایتل خودداری کنید , شماره های رایتل امکان دریافت پیامک سازمانی را ندارند ) ؛ در صورت عدم رعایت این موارد و عدم دریافت اطلاعیه و یا صدور فاکتور از طریق پیامک مسئولیت هرگونه بروز مشکل به عهده خود کاربر می باشد.
.
7- زمان تحویل کلیه سفارشات غیر اتوماسیون مانند سرور مجازی ، سرور اختصاصی ، دامنه های بین المللی که نیاز به احراز هویت دارند و … بین ساعات 12 ظهر الی 1 بامداد می باشد ( چه در روز های تعطیل و چه غیر تعطیل ).
.
8- متقاضیان سرورهای مجازی و اختصاصی توجه داشته باشند IP سرویس خریداری شده به همراه تراکنش ثبت شده با مشخصات کامل فردی و شماره حساب شما در لیست پلیس فتا قرار گرفته و هرگونه استفاده خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران اعم از دور زدن فیلترینگ , وی پی ان و پروکسی و … ( حتی برای استفاده شخصی ) ممنوع بوده و جرم محسوب می شود و بر اساس ماده 21 قانون جرائم رایانه‌ای و بر اساس قوانین موضوعه از جمله قانون مجازات اسلامی، قانون مطبوعات و قانون جرائم رایانه‌ای و نیز مصوبات شورای عالی امنیت ملی مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت و همچنین سرویس کاربر مختلف مسدود خواهد شد و کاربر هیچگونه حقی در قبال سرویس خریداری شده نخواهد داشت.
.
9- در مواردی که نیاز به پشتیبانی دارید اعم از مشکلات در سرویس ها و سایر موارد فقط و فقط از طریق ارسال تیکت با اکانتی که سرویس خریداری شده می بایست تیکت به بخش مربوطه ارسال شود ؛ از هرگونه تماس تلفنی برای موارد پشتیبانی لطفا خودداری کنید .
.
10- در کلیه سرویس ها اعم از هاست , نمایندگی , سرور مجازی و اختصاصی و … مشترکینی که بصورت بلند مدت اقدام به تمدید میکنند باید به این نکته توجه داشته باشند , موارد و مشکلاتی که ممکن است در کلیه سرویس ها بصورت طبیعی همچون مشکلات سخت افزاری , از کار افتادن هارد سرورها و … بوجود بیاید قائم هاست مقصر این موارد نمی باشد و فقط وظیفه حل و پیگیری مشکلات از سمت دیتاسنتر یا ارائه دهنده اصلی را دارد و در این موارد تحت هیچ شرایط امکان لغو سرویس بلند مدت وجود نخواهد داشت و مشتری قبل از خرید یا تمدید سرویس بلند مدت باید به این نکات توجه کافی را داشته باشد.
.
11- مشترکینی که به موقع نسبت به تمدید سرویس های خود اقدام نمی کنند و بعد از اتمام دوره و مسدود سازی سرویس نسبت به پرداخت صورتحساب و تمدید سرویس اقدام میکنند توجه داشته باشند فعالسازی سرویس تعلیق شده ممکن است ساعاتی زمان ببرد ( 10 دقیقه الی 12 ساعت ) ، در صورتی که نسبت به پرداخت اقدام کردید و بیش از 6 ساعت سرویس فعال نشد میتوانید به بخش پشتیبانی نسبت به رفع تعلیق سرویس درخواست ارسال نمایید ، همچنین توجه نمایید که از طریق بخش افزودن وجه میتوانید حساب کاربری خود را شارژ نمایید که در هر دوره با رسیدن زمان سررسید و صدور صورتحساب ، سرویس شما با استفاده از اعتبار حساب کاربری بصورت خودکار تمدید شود.
.
12- زمان رسیدگی به تیکت ها بین 10 دقیقه الی 12 ساعت می باشد , از ارسال تیکت تکراری و پاسخ مکرر به تیکت جدا خودداری نمایید.
.
13- تمامی کاربران توجه نمایند در صورتی که در تیکت های ارسالی ادب رعایت نشود و کلمات توهین آمیز و الفاظ رکیک ارسال شود شرکت حق مسدود سازی اکانت کاربری کاربر متخلف به همراه سرویس را خواهد داشت و از طریق مراحل قانونی توسط وکیل رسمی شرکت این موارد پیگیری خواهد شد.
.
14- سرویس های خریداری شده که به هر دلیل فعال نمی شوند اعم از نقص در مدارک احراز هویت , نقص در پیکربندی سفارش ثبت شده و … ؛ مبلغ پرداختی در اکانت کاربری مشترک اعتبار خواهد شد و فقط با دستور قضایی و یا پلیس فتا امکان واریز به حساب امکان خواهد داشت.
.
15- جهت واریز مبالغ کاربران دقت نمایند برای واریز هر وجه حتما شماره شبا ( از همان کارتی که پرداخت شده ) ارسال نمایند , در صورت عدم شماره شبا و ارسال شماره کارت کارمزد کارت به کارت از مبلغ کسر خواهد شد.
.
16- قوانین درج شده برای تمامی سرویس ها می باشد و در صورت عدم رعایت و بروز مشکلاتی که باعث آسیب رسیدن به سرویس ها و یا متضرر شدن مجموعه شود تخلف انجام شده بصورت قانونی توسط وکیل رسمی شرکت مورد پیگیری قانونی قرار خواهد گرفت.
.

قوانین خرید هاست میزبانی :

1- در انتخاب و خرید هاست میزبانی دقت کافی را داشته باشید و قبل از خرید در صورتی که اطلاع کافی از مناسب بودن نوع سرویس ندارید حتما از طریق ارسال تیکت با بخش فروش مشاوره دقیق کنید و از سازگار بودن و یا پاسخگو بودن نوع سرویس برای مصرف وبسایت شما دقت کافی را داشته باشید .

2- کلیه کاربران دقت کافی داشته باشند استفاده از هاست میزبانی به عنوان ربات تلگرام یا هر نوع اسکریپت و ربات پرمصرف تخلف محسوب میشود و در صورت مشاهده فورا سرویس مسدود خواهد شد.

3- استفاده از هاست میزبانی اشتراکی برای سایتهای پرمصرف و پرترافیک که نیاز به سرور مجازی یا اختصاصی دارند تخلف محسوب میشود و در صورت مشاهده یا ایجاد اختلال در سرور اصلی فورا و بدون اطلاع قبلی یوزر متخلف جهت جلوگیری از بروز مشکل در روند کار سرور اشتراکی مسدود خواهد شد.

4- هر نوع استفاده خلاف قوانین اعم از بار گذاری سایتهای شرط بندی فوتبال , فیشینگ , سایتهای غیر اخلاقی تخلف محسوب میشود و در صورت مشاهده فورا سرویس متخلف مسدود خواهد شد و اطلاعات خریدار در اختیار پلیس فتا و مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

5- مشترکین سرویس های میزبانی هاست اشتراکی دقت کافی در تنظیم نیم سرورهای هر سرویس را داشته باشند و فقط از نیم سرورهای خود سرویس استفاده کنند و تحت هیچ شرایط از تنظیم کردن هر نوع CDN بر روی دامنه های هاست اشتراکی خودداری کنید ، در برخی مواقع وابسته به شرایط ممکن است IP سرویس های میزبانی ناچاراََ تغییر کند که در صورت عدم استفاده از نیم سرورهای سرویس میزبانی سایت شما با قطعی مواجه خواهد شد.

6- لغو سرویس و بازگشت وجه سرویس های میزبانی وب فقط در صورتی که سرویس دارای نقص باشد امکان پذیر است , سرویس های میزبانی قائم هاست تحت هیچ شرایط امکان تست و لغو نخواهند داشت و در صورتی که کاربر سرویس خریداری کند قبل از خرید می بایست از طریق مشاوره با بخش فروش , مشاوره کامل کرده باشد و از شرایط و مقررات سرویس اطلاع کافی داشته باشد.

7- کلیه سرویس های میزبانی وب قائم هاست باتوجه به استاندارد های روز و شرایط مورد نیاز اسکریپت های رایج مانند , وردپرس , نیوک , جوملا , phpfox , شیرترانکیس و … تنظیم شده و تست شده و هر سرویس هاست اشتراکی که در اختیار مشتریان قرار میگیرد میزبان چندین نوع اسکریپت مختلف بوده و عدم سازگاری سایت با سرویس میزبانی میتواند ناشی از عدم نصب صحیح و یا نقص در محتوای اسکریپت و سایت باشد .

قوانین خرید نمایندگی :

1- کلیه مشترکین که نسبت به خرید سرویس نمایندگی هاست اشتراکی اقدام میکنند باید درک صحیحی از هاست اشتراکی داشته باشند , سرور هاست اشتراکی بصورت اشتراکی بین صدها و یا چند هزار سایت مشترک می باشد و استفاده از فضا می بایست وابسته به هزینه پرداختی و بصورت منطقی و استاندارد باشد ( در کلیه پلن های نمایندگی حجم استاندارد هر یوزر نهایتا بین 1.5 الی 2 گیگابایت می باشد و در صورتی که کاربر حجم بالاتری برای هر یوزر استفاده کند قابل میزبانی بر روی نمایندگی های هاست اشتراکی که با مبالغ بسیار ارزان ارائه می شود نمی باشد و استفاده از نمایندگی نوعی سوء استفاده محسوب خواهد شد و کاربر با این میزان استفاده حتما باید سرور مجازی یا اختصاصی بجای نمایندگی استفاده نماید .) , استفاده از هاست اشتراکی به عنوان هاست دانلود با حجم بالا تخلف محسوب میشود و در صورت مشاهده هاست مورد نظر بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد و فرد نماینده متخلف تحت هیچ شرایط نمیتواند نسبت به دریافت بکاپ اقدام نماید.

2- در سرویس های نمایندگی هاست اشتراکی کلمه نامحدود به معنای استفاده نامحدود از یک سرویس که با هزینه ارزان صرفا جهت اغاز فعالیت یک کسب و کار کوچک در حوزه هاستینگ می باشد از فضا و منابع به میزان هزینه پرداختی با استفاده منطقی می باشد و تعداد اکانت در نمایندگی های اشتراکی بصورت استاندارد وابسته به هزینه در ریسلر های معمولی تا 30 الی 40 اکانت , در نمایندگی های مستر ریسلر تا کمتر از 60 اکانت در مجموع و بصورت کلی 3 نمایندگی و در نمایندگی آلفا ریسلر مجموع اکانت ها کمتر از 100 عدد و تعداد نمایندگی حد اکثر تا 6 عدد مجاز می باشد و مشتریانی که استفاده بیش از این دارند باید نسبت به خرید و انتقال به سرور مجازی متناسب با مصرف خود اقدام نمایند.

3- در کلیه سرورهای اشتراکی نمایندگی وب هاستینگ که از کشورهای مختلف و گوناگون ارائه می شود سرویس ها متناسب با کلیه اسکریپت های رایج و طبق استاندارد های روز دارای کلیه لایسنس و ماژول های امنیتی و کیفیتی می باشند که از نظر سازگار بودن سرویس ها با کلیه سایتها و اسکریپت ها چک شده و بدون نقص و ایراد ارائه میشوند.

4- در سرورهای اشتراکی نمایندگی هاست بکاپ گیری بصورت هفتگی در تایم منظم انجام میشود و کاربران میتوانند نسبت به دریافت یا درخواست ریستور بکاپ هفتگی اقدام نمایند ؛ یوزرهای با حجم بالاتر از 5 گیگ امکان ریستور شدن توسط سرور را نخواهند داشت.

5- در سرویس های نمایندگی میزبانی وب , نماینده باید در نظر داشته باشد در صورت ارائه سرویس میزبانی به سایتهای متخلف که دامنه آنها فیلتر شده و یا سایتهای خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران اعم از چت روم ؛ سایتهای شر ط بند ی , سایتهای جعل درگاه های بانکی , و … سرویس نمایندگی بصورت کامل مسدود خواهد شد و هیچ بکاپی از سرویس نمایندگی به نماینده ارائه نخواهد شد و همچنین مسئول این تخلف خود فرد نماینده می باشد که بدون در نظر گرفتن قوانین اقدام به فروش هاست میزبانی به این نوع سایتها نموده و مشخصات فرد مورد نظر بلافاصله جهت پیگیری قانونی به مقامات قضایی ارائه خواهد شد.

6- نمایندگان محترم باید توجه داشته باشند , بین سرویس های پربازدید و پر مصرف تفاوت بسیار زیادی می باشد , نمایندگان می توانند به سایت های پر بازدید در صورتی که مصرف بالا نداشته باشند و بهینه باشند , سرویس ارائه دهند اما در صورتی که هاست مورد نظر مصرف بالایی داشته باشد و غیر استاندارد باشد توسط پشتیبانی به علت مصرف بالا مسدود خواهد شد .

قوانین خرید سرور مجازی و اختصاصی :

1-قبل از خرید از انتخاب سرور مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید ، زیرا بدلیل هزینه کانفیگ و راه اندازی و هزینه های لایسنس و ای پی به هیچ عنوان امکان بازگشت وجه سرورهای مجازی و اختصاصی وجود نخواهد داشت.

2- کاربرانی که سرورهای مجازی و اختصاصی تهیه میکنند میبایست از قبل نسبت به بک آپ گیری اطلاعات خود در فضای خارج از سرور اقدام کنند  – اگر اطلاعات شما مهم است برای بک آپ گیری سرور بک آپ یا هاست بک آپ تهیه کنید که ریسک حذف شدن اطلاعات شما وجود نداشته باشد , درصورت هک شدن ؛ سوختن هارد یا خرابی سرور قائم هاست هیچ گونه مسئولیتی در قبال حذف شدن اطلاعات شما نخواهد داشت .

3- قابل توجه مشترکینی که قصد تهیه سرویس های سرور مجازی یا اختصاصی ایران را دارند ، سرویس های ایران از تمامی دیتاسنتر ها فقط و فقط برای میزبانی سایت می باشد و هرگونه استفاده بجز کاربری تعیین شده ” میزبانی سایت ” تخلف محسوب می شود و در صورت تهیه سرویس و مشاهده جهت استفاده خارج از میزبانی سایت سرویس مورد نظر بی قید و شرط مسدود خواهد شد و کاربر هیچ حقی در قبال سرویس خریداری شده نخواهد داشت ، همچنین دقت کنید ترافیک فقط برای میزبانی سایت نامحدود محاسبه خواهد شد و برای کاربری خارج از میزبانی سایت سقف ترافیک 0 می باشد.

4- در سرویس های خارجی اعم از لوکیشن های آلمان ، فنلاند ، فرانسه ، کانادا ، انگلستان ، آمریکا ، هلند و … که از دیتاسنترهای مختلف همچون هتزنر و OVH و … هستند به این نکته توجه داشته باشید که هر کدام از این دیتاسنترها در هر زمان ممکن است بدلیل تحریم ها سرویس های فعال را مسدود و از ارائه خدمات خودداری کنند ، این مورد 1 درصد ممکن است در تمام دیتاسنترهای خارجی بوجود بیاید و هیچگونه تضمینی مبنی بر عدم بروز چنین مشکلی وجود ندارد ، در همین جهت مشترکین سرویس های خارجی همیشه باید از محتوای فایلهای سرویس های خود بکاپ خارج از سرور ( و حتی خارج از دیتاسنتر سرویس ) داشته باشند که در صورت بروز مشکل عدم ارائه خدمات از سمت دیتاسنترهای خارجی هیچگونه مشکلی در مورد از دست رفتن اطلاعات نداشته باشند.

5- ارسال اسپم و هرز نامه بطور کلی ممنوع می باشد و در صورت انجام سرور فوق توسط دیتاسنتر مسدود می شود.

6- نت اسکن , دیداس , اتک , پورت اسکن , کرک , فیشینگ , نصب نرم افزارهای ارسال بازدید , انجام ماینینگ با سرورهای مجازی و … در تمام دیتاسنترهای داخلی و خارجی ممنوع می باشد , در صورت انجام در کمتر از 3 دقیقه سرور مورد نظر توسط دیتاسنتر مسدود خواهد شد.

7- عدم رعایت قوانین جمهوری اسلامی اعم از انتشار پست ها و مطالب غیر اخلاقی و مستهجن بلافاصله توسط پلیس فتا پیگیری خواهد شد و همچنین در صورت مشاهده بدون اطلاع قبلی سرویس فوق مسدود خواهد شد.

8- تحت هیچ شرایط به سایتهای شرط بندی فوتبال , سایتهای ارائه دهنده فیلتر شکن و سرویس های خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران سرویس ارائه نخواهد شد , در صورت مشاهده سریعا سرویس مسدود و به مراجع قانونی و پلیس فتا اطلاعات کاربر متخلف ارسال خواهد شد.

9- مشترکین سرویس های مجازی و اختصاصی چه داخل و چه خارج از کشور به این نکته توجه کافی داشته باشند ، هیچ کاربری با هیچ دلیل و بهانه و مجوزی حق راه اندازی هیچ نوع سرویس V-P-N ، پروکسی ، تونلینگ ، پورت فوروارد ، ای پی فوروارد یا سایر ابزارهای مرتبط با دور زدن فیلترینگ را ندارد ، در صورت هرگونه اقدام به راه اندازی هر یک از موارد ذکر شده سرویس مورد نظر بی قید و شرط مسدود خواهد شد و کاربر متخلف بدون اطلاع قبلی تحت پیگرد قضایی قرار خواهد گرفت.

10- استفاده از سرورهای ایران ( تمام دیتاسنترها ) به عنوان گیم سرور ، استریم ، ماینینگ ، کاهش پینگ و هر گونه استفاده بجز میزبانی وبسایت تخلف محسوب میشود و در صورت مشاهده سرویس مسدود و کاربر متخلف تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

11- تمامی سرورهای ارائه شده شامل کانفیگ و پشتیبانی رایگان میباشند ؛ ما انجام کانفیگ های امنیتی و بهینه سازی سرورهای ارائه شده را جزو خدمات رایگان خود میدانیم.

12- تمامی سفارشات سرورهای مجازی و اختصاصی بین 1 الی 72 ساعت تحویل داده خواهند شد (وابسته به تحویل از دیتاسنتر و نوع کانفیگ و نوع سرور) جهت اطلاع از تحویل سفارش میتوانید قبل از خرید از واحدهای پشتیبانی در این مورد اطلاع حاصل فرمایید.

13- درصورتی که قصد خرید سرورهای ویندوزی را دارید به این نکته توجه کنید با استفاده از سیستم عامل های قدیمی در کامپیوتر شخصی مانند ویندوز XP , ویندوز 7 که جزو نسخه های قدیمی سیستم عامل های مایکروسافت می باشند ، بدلیل منسوخ شدن و عدم بروز رسانی توسط مایکروسافت امکان ریموت شدن به سرورهای ویندوزی را نخواهند داشت ، لذا پیشنهاد می شود قبل از خرید هرگونه سرویس ویندوزی جهت عدم بروز مشکل در ریموت شدن نسبت به تغییر سیستم عامل دستگاه خود به ویندوز 10 ( ترجیحا نسخه اینترپرایز ) اقدام نمایید.

14- لایسنس های ارائه شده جزو خدمات سرویس می باشد و بعد از اتمام دوره سرویس و عدم تمدید سرویس توسط مشتری , لایسنس ها به همراه سرویس منقضی و حذف خواهند شد و درصورت عدم تمدید به موقع کاربر حقی در قبال لایسنس های ارائه شده سرویس نخواهد داشت و کلیه لایسنس ها به همراه سرویس حذف خواهند شد .

15- کلیه سرویس های سرور مجازی و اختصاصی در صورتی که به همراه لایسنس های مورد نیاز خریداری شده باشند شامل نصب و کانفیگ رایگان می باشند.

16- لایسنس های ارائه شده به همراه سرویس ها از نوع لایسنس های سیستمی می باشند و هیچگونه ارتباط یا پشتیبانی از طرف ارائه دهنده های اصلی نخواهند داشت.

17- اگر قبل از خرید نسبت سرور مورد نیاز خود اطلاع دقیق ندارید که چه نوع سروری مناسب کار شما میباشد قبل از خرید حتما از طریق تیکت پشتیبانی و یا شماره درج شده در سایت با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

18- اگر از کارایی سرویس خود اطلاع دقیق ندارید که چگونه با سرویس خود کار کنید میبایست از طریق اموزش های رایج در اینترنت و یا انجمن های اموزشی اقدام نمایید و در این زمینه درخواست اموزش به پشتیبانی ندهید.

19- دسترسی سرورهای مجازی فقط root در سیستم عامل های Linux و دسترسی admin ریموت در سیستم عامل های ویندوز می باشد و هیچگونه دسترسی اضافه ای مبنی بر تغییر سیستم عامل یا سایر موارد در سرویس های سرور مجازی وجود ندارد و امکان ری استارت کردن و خاموش و روشن کردن سرویس ها از طریق پنل کاربری برای سرویس های مجازی مهیا می باشد.

20- نصب و کانفیگ رایگان در کلیه پلن ها فقط یکبار می باشد و در صورت خراب شدن و بروز مشکلاتی که از سمت کاربر می باشد نصب و کانفیگ مجدد شامل هزینه پرداخت نصب و کانفیگ کامل می باشد.

21- نصب سیستم عامل در کلیه پلن ها تا یکبار رایگان می باشد و درخواست نصب بیش از یکبار برای نصب مجدد سیستم عامل های لینوکس یا ویندوز 100.000 تومان می باشد.

22- بعد از تحویل سرور اختصاصی و مجازی نسبت به تغییر پسورد به پسورد امن اقدام نمایید و از درج پسوردهایی همراه با تاریخ تولد ، شماره تلفن ، نام کوچک یا فامیل و پسورد های عددی ساده خودداری نمایید چون براحتی و بسیار سریع توسط ربات های کرک , پسورد کرک خواهد شد و مورد نفوذ قرار خواهد گرفت ؛ در نحوه درج پسورد هم بسیار دقت نمایید قبل ایجاد هر پسورد حتما پسورد جدید را در فایلی نوشته و ذخیره کرده تا بعد از تغییر دچار فراموشی رمز عبور نشوید , بازیابی رمز عبور همیشه براحتی نبوده و شامل هزینه 100.000 تومانی بوده و در اکثر مواقع ممکن است باعث از دست رفتن اطلاعات شود.

23- کلیه کاربران موظف به رعایت نکات امنیتی در سرویس های خریداری شده هستند و در صورت عدم رعایت نکات امنیتی و بروز هرگونه مشکل اعم از هک شدن ، به سرقت رفتن اطلاعات ، حذف شدن اطلاعات و … قائم هاست هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات بوجود آمده ندارد و حفظ و نگهداری اطلاعات محرمانه به عهده خود مشترک می باشد و ارتباطی به قائم هاست نخواهد داشت.

24- تمامی سرورهای اختصاصی خریداری شده جهت تمدید حد اکثر تا 5 روز قبل از سررسید باید تمدید شوند , درصورت عدم تمدید سرور ارائه شده توسط دیتاسنتر قفل خواهد شد و با دریافت 10 درصد جریمه امکان باز شدن وجود خواهد داشت.

25- کلیه سرویس ها در صورت عدم پرداخت بلافاصله مسدود خواهند شد و وابسته به نوع سرور بین 24 الی 48 ساعت بعد از گذشت سررسید بدلیل عدم پرداخت از سوی مشترک , حذف خواهد شد , اطلاع رسانی از طریق پیامک و ارسال ایمیل از 7 روز قبل از سررسید انجام خواهد شد و در صورت مسدود سازی , تحت هیچ شرایطی به غیر از پرداخت صورتحساب و تمدید سرور امکان باز شدن سرویس مورد نظر وجود نخواهد داشت , و در صورت حذف شدن بدلیل عدم پرداخت قائم هاست هیچگونه مسئولیتی در قبال حذف شدن اطلاعات مشترکین نخواهد داشت , از ارسال تیکت در باره این موارد لطفا خودداری کنید و فقط طبق قوانین اقدام به پرداخت صورتحساب در سررسید مقرر نمایید تا دچار مشکل نشوید.

26- سرورهای اختصاصی و مجازی در صورت انجام تخلفاتی مانند نت اسکن , پورت اسکن , دیداس و اتک دادن , ارسال اسپم و اینگونه موارد , بلافاصله توسط دیتاسنتر شناسایی و مسدود خواهند شد و ابیوز ارسالی با فاکتور جریمه معادل 700.000 تومان ارسال خواهد شد و فرد متخلف موظف به پرداخت هزینه جریمه میباشد و هیچگونه حقی در قبال سرویس مسدود شده نخواهد داشت.

27- عدم رعایت کپی رایت ! , کلیه کاربران باید توجه داشته باشند در صورت عدم رعایت کپی رایت مانند کپی برداری از سایتهای خارجی و … از طریق دیتاسنتر پیگیری خواهد شد و سرویس توسط دیتاسنتر مسدود خواهد شد , در صورت عدم رعایت سرویس مورد نظر مسدود شده تحت هیچ شرایطی امکان بازشدن نخواهد داشت.

28- کاربران سرور مجازی های ایران در صورت انجام تخلفاتی مثل لیچ کردن و یا اپلود بیش از حد تعیین شده توسط سرور موظف به پرداخت هزینه ترافیک خارج از محدوده 1 به 10 نامحدود تعیین شده میباشند , ( ترافیک پایه کلیه سرور های مجازی ایران خارج از مصرف 1 به 10 فقط 50 گیگابایت می باشد و هر 100 گیگابایت ترافیک مازاد 400.000 تومان هزینه دارد )

29- کاربران سرورهای اختصاصی و مجازی لینوکس ( سی پنل و دایرکت ادمین ) دقت داشته باشند از هر نهاد و سازمان و یا در هر سطح توان با دانش فنی و تخصصی که هستند درصورت دستکاری و دست بردن در کانفیگ انجام شده بر روی سرورها , سرویس خریداری شده از گارانتی و پشتیبانی رایگان خارج خواهد شد و در صورت بروز مشکل و یا هرگونه درخواست فقط با دریافت هزینه سرویس مورد نظر پشتیبانی خواهد شد دستکاری بدون هماهنگی با پشتیبانی حتی بصورت صحیح سرویس شما را از خدمات پشتیبانی رایگان خارج خواهد کرد.

30- کاربران سرورهای اختصاصی از هر لوکیشنی سرور تهیه میکنند تأکید میشود حتما پورتهای ذکر شده بسته شوند در تمام وی پی اس ها ویندوز و لینوکس پورت های TCP/UDP خروجی را ببندید 110,25,2525,2526,7,136,135,143,445,465,3389,480,483,583,580,587,993 از 10000 تا 65000 در سیستم عامل های که نیاز به این پرت ها ندارند Linux,windows

31- مشترکین سرویس های ایران توجه داشته باشند که در صورت بوجود آمدن مشکلات شبکه ای از سمت شبکه زیر ساخت و دیتاسنتر مربوطه ، همچون عدم کارکرد صحیح اسپید تست در سرویس ها و یا تداخل در پینگ شبکه که تمامی این مشکلات از سمت مراکز داده می باشد ، قائم هاست هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و صرفا طبق وظایف سرویس دهنده مشکلات شبکه را جهت بررسی و حل پیگیری می نماید .

32- باتوجه به مشکلات امنیتی که در سیستم عامل های ویندوز اخرین بوجود آمده , سیستم عامل های ویندوز سرور 2003 و ویندوز سرور 2008 در هیچ دیتاسنتری پشتیبانی نمیشود و قابل ارائه نمی باشند , با توجه به ممنوعیت استفاده از این نوع سیستم عامل ها سیستم عامل ویندوز 2012 جایگزین این سیستم عامل ها خواهد شد , سرعت , کیفیت و امکانات بالاتری در سیستم عامل ویندوز سرور 2012 نسبت به سایر ویندوز های قدیمی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

33- ارتقاء سرورهای مجازی فقط در نیمه اول ماه امکان پذیر است ، ( یعنی در 15 روز اول دوره ) درصورتی که سرویس در نیمه دوم دوره ماهیانه قرار داشت و نیاز به ارتقاء داشت صورتحساب ارتقاء با هزینه تمدید ماه جدید صادر خواهد شد و امکان ارتقاء در نیمه دوم تا پایان دوره وجود نخواهد داشت.

34- هرگونه سوء استفاده از سیستم مالی سایت و مواردی مانند دور زدن صورتحساب های سرویس ها , منجر به پیگیری قانونی توسط وکیل رسمی شرکت خواهد شد , کاربرانی که هر اشتباه و یا تداخلی در صورتحساب ها و سیستم مالی مشاهده میکنند موظف به گزارش و عدم سوء استفاده هستند .

35- درصورت خرید سرویس های بلند مدت لطفا دقت داشته باشید که با بروز مشکلات سخت افزاری , شبکه ای و یا موارد فنی و نرم افزاری امکان لغو سرویس وجود نخواهد داشت و ارائه دهنده فقط وظیفه حل و بررسی مشکلات را خواهد داشت و مسئولیتی در قبال بروز مشکلاتی که بصورت طبیعی از شبکه و سخت افزار ممکن است بوجود بیاید نخواهد داشت .

36- مشترکین سرویس های داخل کشور به این نکته توجه داشته باشند که دیتاسنترهای داخلی گاها ممکن است مشکلاتی همچون افت کیفیت پهنای باند ، محدود شدن اینترنت بین الملل ، مشکلات قطعی برق و بسیاری از موارد دیگر را داشته باشند ، این موارد در کلیه دیتاسنترهای داخل کشور کاملا طبیعی بوده و قابل پیش بینی نمی باشد ، درصورت بروز چنین مشکلاتی قائم هاست فقط می تواند پیگیر موارد بوجود آمده جهت برطرف شدن مشکلات باشد و بروز چنین مشکلاتی مربوط به شرکت نمی باشد.
37- مشترکین کلیه سرویس های سرور مجازی و اختصاصی در داخل و یا خارج از کشور مخصوصا مشترکین سرویس های دارای فیبر نوری پورت 10 گیگ توجه داشته باشند معیار و ملاک محاسبه سرعت سرویس ها تحت هیچ شرایط ابزار های تست سرعت Speed Test نمی باشد و کاربران نباید سرعت سرویس هارا با این ابزار ها محاسبه کنند ، زیرا این سرویس ها بدلیل داشتن محدودیت های بین شبکه ای و شلوغی پورت سرورهایی که در اختیار دارند و همچنین عدم وجود سرویس داخل شبکه ای در 90 درصد مواقع خروجی سرعت نادرست و غیر صحیح به کاربر نمایش می دهند که ممکن است کاربر دچار تردید در کیفیت و سرعت سرویس شود.
38- سرویس های ویندوزی که از طریق RDP کاربران به آنها متصل می شوند ، در صورتی که هرگونه مشکل ارتباطی بین اینترنت کاربر با دیتاسنتر سرویس وجود داشته باشد چه در سرویس های خارجی و چه داخلی ، مشکل فوق از سمت سرویس نبوده و از طریق پشتیبانی سرویس قابل پیگیری نمی باشد و کاربر جهت برطرف نمودن مشکل می تواند نسبت به تغییر اینترنت و یا پیگیری از طریق پشتیبانی سرویس اینترنت استفاده شده اقدام نماید.
39- تمامی تراکنش های مربوط به ثبت سفارش و یا تمدید دوره ای سرویس ها شامل 2.5 درصد تا سقف 10.000 تومان کارمزد درگاه پرداخت می باشد ( این مورد بصورت واضح بر روی تمامی فاکتور ها درج شده و کاربران نیز از کارمزد هر تراکنش آگاه می باشند. )
40- مشترکین سرویس های داخلی که جهت ثبت نام در سایتهای مختلف تهیه میکنند توجه داشته باشند در صورت انجام مواردی که باعث بروز محدودیت بر روی IP سرویس از سمت سایت مورد نظر شود ، هیچگونه امکان تغییر در IP سرویس وجود نخواهد داشت و کاربر قبل از هرگونه استفاده باید نسبت به قوانین و شرایط سایت مورد نظر اطلاع کافی را داشته باشد که درهنگام استفاده دچار مشکل نشود.
41- مشترکین سرویس های ابری دیتاسنتر هتزنر به این نکته توجه کافی داشته باشند که در صورت عدم تمدید سرویس ، سرویس مورد نظر در رأس پایان سررسید حذف خواهد شد و در صورتی که قصد تمدید سرویس های ابری هتزنر را دارند قبل از به پایان رسیدن تایم سررسید نسبت به پرداخت و تمدید سرویس اقدام نمایند.
42- در صورت عدم رعایت و مسدود شدن سرویس , سرویس مسدود شده تحت هیچ شرایطی باز نخواهد شد و کاربر متخلف هیچ حقی در قبال سرویس مسدود شده نخواهد داشت.
4.9/5 - (550 امتیاز)